قالب پرشين بلاگ

فوتبال 90

فوتبال 90
خبرهای روز فوتبال ایران و جهان
آخرين مطالب
لينک دوستان
زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605] »دختر جنجالي در مسجدالحرام + عکس[4007] »زایمان یک دختر در حمام+ عکس[4371] »با این دختر ازدواج کنید و جایزه بگیرید+عکس دختر[3567] »آدرس فیس بوک و تصویر الناز شاکردوست+عکس[3618] »ببین این دختر خوشگله رو می پسندی؟[5053] »ماجرای زن طلاق گرفته+عکس[2600] »زن کاملا عریان در خیابانهای اصفهان!!+عکس[7427] »عجب قلیونی میکشه این دختره وای وای[2814] »اینم لحظه کشف حجاب در تیم ملی ایران +عکس[3555] »اين زن بخاطر بزرگی سینه اش اخراج شد!+عکس[3413] »آیا خواهر نیوشا ضیغمی رو دیدید؟[2823] »افزایش قد بصورت نامرعی و ارزان[349] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[2595] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[2477] »مدرسه دخترانه یهودیان در تهران (عکس)+1391[4483] »لباس این خانوم هر روز کوتاه تر می شود ! / عکس[2621] »عشوه جنجالی شیوا بلوریان+عکس[5314] »تصویر یک خانم بی حجاب از صداوسیمای ایران[4375] »شوهر بی ریخت بهنوش بختیاری+عکس[5467] »عکس همسر آرایش کرده قهرمان المپیک ایران[2426] »دختر ایرانی موتورسوار با شلوار و لباس تنگ+عکس[2414] »تیم فوتبال دختران پرسپولیس قبل از انقلاب+عکس[1212] »عکس لخت شدن یک خانم در فرودگاه[2742] »عکس صحنه ای که سانسور شد![2206] »تصاویر نایاب دختران مانتو پوش در تهران[1864] »تصاویر خیلی ناجور از شنای مختلط در مازندران[2319] »خانمها این عکس را نبینند[2033] »تفاوت حمام زنان و مردان / عکس[1433] »دختر هندی خوشگل در ایران غوقا کرد+ عکس زیبا[2637] »حرکت جالب دو دختر 17ساله خوشگل+عکس[1350] »ماجرای زن بهداد سلیمی در المپیک لندن روشد+عکس[1855] »عکس سمر بازیگر زیبای عشق ممنوع با یک مرد ایرانی[1701] »عکس لیلا بلوکات و خواهراش[605عکس های دختر بازیگر در فیلم موهن توهین به حضرت محمد(ص : ..

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فوتبال 90 و آدرس sport90.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گوارديولا پس از پيروزي مقابل تيم سوم مادريد

سرمربي تيم فوتبال بارسلونا اسپانيا در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به دربي مادريد گفت: دربي؟ ما کار خودمان را مي‌کنيم.


 

    به نقل از آس اسپانیا، جوزپه گواردیولا پیروزی ۴ بر صفر مردانش را مقابل ختافه به هواداران تقدیم کرد و گفت: پیروزی خوبی بود و این نتیجه‌گیری مناسب ما را به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر کرد.

وی افزود: هنوز هم معتقدم که شانس بارسا برای فتح جام کمتر از رئال مادرید است و قهرمانی ما در این فصل تا حدود زیادی غیرممکن است اما به هر حال تلاش خود را خواهیم کرد.

گواردیولا ادامه داد: درباره دربی مادرید هیچ نظری ندارم، نتیجه این بازی چندان برای من اهمیت ندارد، ما کار خودمان را می‌کنیم و تنها نسبت به هواداران خود متعهد هستیم.

شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا با نتیجه ۴ بر صفر مقابل ختافه به پیروزی رسید.

گل‌های خانگی بارسلونا را سانچس ۱۳ و ۷۳، مسی ۴۴ و پدرو رودریگس ۷۵ به ثمر رساندند تا موقتا و تا قبل از بازی امشب رئال مادرید در خانه اتلتیکومادرید فاصله دو تیم بالای جدول تا مرز یک امتیاز کاهش یابد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 فروردين 1391برچسب:بارسا,بارسلونا,گواردیولا, ] [ 11:28 ] [ ادیب بوبردک ]

به خاطر پيشرفت آماري پرداخت شد

پاداش 5000 يورويي بارسلونا به ويا

باشگاه بارسلونا به مهاجم گلزن خود به خاطر پيشرفت آماري در گلزني و پاس گل پاداش 5000 يورويي داد.


 

   به نقل از سایت رسمی باشگاه بارسلونا، داوید ویا مهاجم آستوریایی بارسلونا به طور میانگین در هر دقیقه 0.55 گل به ثمر رسانده و این رکورد با توجه به فصل قبل برای کادر فنی ارزشمند است.

 

شماره 7 بارسا در یازده بازی برگزار شده 6 گل به ثمر رسانده و کادر فنی امیدوار است آمار گلزنی و پاس گل این بازیکن در هفته‌های آینده افزایشی چشمگیر داشته باشد، پاداش داده شده به داوید ویا معنی‌دار است و به نظر می رسد بیشتر برای افزایش روحیه این بازیکن باشد اما در هر حال سایت رسمی بارسلونا معتقد است این بازیکن همچنان یکی از مهره‌های کلیدی بارسا است.

بسیاری بر این باورند که ویا دل به درخشش در لیگ قهرمانان اروپا بسته و در لالیگا چندان به آب و آتش نمی‌زند و این همان اتفاقی است که مقامات بارسلونا دوست ندارند تداوم داشته باشد.


javahermarket

[ یک شنبه 17 مهر 1390برچسب:خبرهای بارسا,بارسلونا,ویا,داوید ویا, ] [ 12:29 ] [ ادیب بوبردک ]

برد 5 گله ي بارسا با هت تريک مسي

بارسلوناي اسپانيا با درخشش ليونل مسي توانست اتلتيکو مادريد را شکست دهد.


در شبی که رئال مادرید موفق شد حریف خود را با شش گل شکست دهد شاگردان پپ گواردیولا هم به روند پیروزی ها خود ادامه دادند تا آنها هم در خانه با 5 گل اتلتیکو مادرید را شکست دهند.
این بازی امشب در نیوکمپ برگزار شد که بارسلونایی ها 5 بار و توسط داوید ویا در دقیقه(9)،میراندا در دقیقه(15 گل به خودی) و لیونل مسی در دقایق(26 و 78 و 90) به گل رسیدند.

javahermarket

گوارديولا: فکر نميکردم اتلتيکو اينقدرخوب بازي کند

پپ گوارديولا، سرمربي بارسا، درآستانه ديدار تيمش مقابل اتلتيکو مادريد اعلام کرد تحت تاثير آمادگي بالاي اين تيم تحت هدايت گريگوري مانسانو قرار گرفته است.


 اتلتیکو در حال حاضر در رده هشتم لالیگا قرار دارد. آنها بعد از دو نتیجه ضعیف در دو دیدار ابتدایی، در دو دیدار اخیرشان دو پیروزی 4-0 به دست آوردند.
 آنها فصل گذشته  با 38 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا در لالیگا هفتم شدند و این نتیجه موجب جدایی کیکه سانچس فلورس از وینسنت کالدورن شد.
 گواردیولا معتقد است اتلتیکو با هدایت مربی جدیدش پیشرفت زیادی داشته و به خبرنگاران گفت:" اتلتیکو این فصل با شیوه متفاوتی بازی می کند. مانسانو سر و شکل این تیم را کاملا تغییر داده است. آنها خیلی خوب بازی می کنند و بسیار سازمان یافته هستند. البته آنها تحت هدایت سانچس فلورس هم همین طور بودند اما اکنون در خط میانی منسجم تر هستند.
 

 آنها در این فصل گل های زیادی به ثمر رساندند و تنها یک بار دروازه شان باز شد. انتظار نداشتم آنها تا این اندازه خوب کار کنند."
 جرارد پیکه بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت احتمالا در دیدار امشب بار دیگر می تواند در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد اما گواردیولا نگفت که آیا در این دیدار باز هم در از سیستم 4-3-3 استفاده خواهد کرد یا نه.
 

 " اگر از سه مدافع استفاده کنم، در حمله بهتر خواهیم بد، می توانیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم اما در خط دفاعی مشکل پیدا می کنیم. من بازی مقابل والنسیا را دوباره نگاه کردم. اگر حریفان مان خوب کار کردند، به خاطر این است که تیم های خوبی هستند و ضرورتا به این معنی نیست که ما اشتباه داشتیم."
 
 سرمربی آبی و اناری ها همچنین در مورد مصدومیت آفلای گفت:" این یک شوک بود. من خیلی ترسیدم. او پسر حساسی است و اولین بار است که دچار چنین مصدومیتی می شود. اما شش ماه خیلی سریع می گذرد. ما به دنبال خرید یک بازیکن به جای او نیستیم."


javahermarket

[ شنبه 2 مهر 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,پپ گواردیولا, ] [ 15:38 ] [ ادیب بوبردک ]

پيش بازي بارسلونا - اتلتيکو مادريد در هفته 6 لاليگا

آبي و اناري ها در چهار ديدار ابتدايي دو بار متوقف شده اند و اين نشان مي دهد در اين فصل براي قهرماني کار دشوارتري خواهند داشت


بارسا بعد از پشت سر گذاشتن دیداری سخت وسنگین مقابل والنسیا که در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید، فردا شب در نوکمپ میزبان اتلتیکو مادرید است. شاگردان گریگوری مانسانو در آخرین دیدارشان 4-0 خیخون را شکست دادند واکنون در شرایط خوبی به سر می برند.

بارسا: بازگشت جرارد پیکه به تمرینات بهترین خبر برای پپ گواردیولا بود که در دیدار مقابل والنسیا کلکسیونی از اشتباهات را از خط دفاعی تیمش دید. البته هنوز مشخص نیست جرارد می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد یا خیر. در مقابل الکسیس سانچس و اینیستا هنوز شرایط بازی کردن را پیدا نکرده اند و در این دیدار هم حضور نخواهند داشت. ابراهیم آفلای نیز در تمرینات روز سه شنبه دچار پارگی لیگامنت شد و چیزی حدود 6 ماه قادر به همراهی آبی و اناری ها نخواهد بود.

ترکیب احتمالی (4-1-2-3): والدس؛ آلوس، ماسچرانو، پویول، آبیدال؛ ژاوی، بوسکتس، تیاگو؛ مسی، فابرگاس، ویا

اتلتیکو مادرید: مانسانو همچنان در انتظار این است که دیه گو به شرایط آرمانی برگردد و بتواند از این بازیساز برزیلی در ترکیب اصلی استفاده کند. دیه گو از روز گذشته به تمرینات برگشت اما بعید است بتواند در مقابل بارسا از ابتدا به میدان برود. اما از سوی دیگر، دیه گو گودین به طور کامل دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته و می تواند در دیدار فردا شب به میدان برود.

ترکیب احتمالی (4-4-2): کوتویس؛ سیلوا، پره آ، دومینگس، فیلیپه؛ کوکه،، آسانکائو، گابی، توران؛ سالویو، فالکائو


javahermarket

گوارديولا در فکر خريداري ادينسون کاواني

طبق گزارش منتشره سران باشگاه بارسلونا به دنبال خريداري ادينسون کاواني، ستاره باشگاه ناپولي هستند.


   این ستاره اروگوئه ای هفته گذشته 4 گل برای تیمش به ثمر رساند. اولین گل او در دیدار مقابل منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا بود که بازی با تساوی 1-1 خاتمه یافت و در مصاف تیمش مقابل میلان که با برد 1-3 ناپولی همراه بود، هت تریک کرد.

او فصل گذشته در تمامی رقابتها 33 بار برای ناپولی گلزنی کرد و از همین رو تیمهای بزرگی مثل رئال مادرید به دنبال جذب او هستند.

اکنون سران بارسا هم برای خریداری این ستاره 24 ساله دست به کار شده اند و شنیده می شود که پپ گواردیولا  عملکرد این بازیکن جوان را زیر ذره بین گرفته تا در نهایت درمورد خریداری او در تابستان آینده تصمیم گیری کند.

روبرتو دونادونی که در سال 2009 هدایت ناپولی را برعهده داشت مطمئن است که کاوانی می تواند در نوکمپ موفق شود. او در صحبتهایی که در روزنامه سپورت کاتالونیا بازتاب یافت گفت:« کاوانی تمام ابزارهای لازم برای بازی کردن در تیم را دارد. فرق زیادی بین او و سایر بازیکنان تیم هست. او توانایی های بالایی مثل هر یک از بازیکنان بارسلونا دارند. تمام قهرمانان خود را فدای تیم می کنند.»


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,ادینسون کاوانی,گواردیولا, ] [ 15:15 ] [ ادیب بوبردک ]

روسل در واکنش به خبر قرارداد پله دوم با رئال

مديرعامل باشگاه بارسلونا اسپانيا در واکنش به خبر منتشر شده در خصوص عقد قرارداد نيمار با رئال مادريد گفت: تا جايي که من ميدانم او چيزي را امضا نکرده است.


   به نقل از آس اسپانیا، الساندرو روسل تصریح کرد: در دو ماه گذشته تقریبا هر روز از نیمار اخباری منتشر شده که هیچ سندیتی ندارد، در واقع روزنامه‌های مادریدی و کاتالونیایی هر چه که دلشان می‌خواهد درباره نیمار و وضعیت انتقالش می نویسند و این اصلا درست نیست.

روسل ادامه داد: روز گذشته پزشک رئال مادرید که برای گرفتن تست پزشکی ورزشی از چندین و چند بازیکن جوان در آکادمی سانتوس به برزیل رفته با نیمار ملاقاتی داشته و پس از آن خبر عقد قرارداد نیمار با رئال مادرید همه جا به چاپ رسیده است.

روسل افزود: تا جایی که من می‌دانم نیمار هیچ چیزی را امضا نکرده است و از دید من احتمال پیوستن او به بارسلونا خیلی بیشتر از رئال مادرید است.


javahermarket

ازنظر ظاهري هم مسي رابه رونالدو ترجيح ميدهم

در ديدار رئال مقابل دينامو زاگرب، هواداران کروات بارها رونالدو را هو کردند و ستاره پرتغالي در پايان بازي دليل اين اتفاق را پولداري و خوش تيپي اش دانست.


ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، در پاسخ به این ادعای کریس رونالدو که گفته بود هواداران فوتبال به او حسادت می کنند زیرا خوش ش تیپ و پولدار است، گفت مسی را ترجیح می دهد.

در دیدار رئال مقابل دینامو زاگرب، هواداران کروات بارها رونالدو را هو کردند و ستاره پرتغالی در پایان بازی دلیل این اتفاق را پولداری و خوش تیپی اش دانست.

رئیس باشگاه کاتالانی در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من چیزی در این مورد نمی دانم اما از نظر ظاهری، من مسی را به رونالدو ترجیح می دهم."

روسل همچنین ادعا کرد رئال و سانتوس برای خرید نیمار به توافقی نرسیده اند در حالی که رسانه های اسپانیایی اعلام کرد این ستاره جوان برزیلی پیش قراردادی با باشگاه مادریدی امضا کرده و حتی در تست پزشکی این باشگاه نیز شرکت کرده است.

" او بازیکن فوق العاده ای است. رئال هیچ توافقی برای خرید او با سانتوس نداشته است."

رئیس باشگاه کاتالانی همچنین در مورد قانون ممنوعیت کشیدن سیگار در نوکمپ صحبت کرد و اعلام کرد که دوست دارد بخشی از این ورزشگاه را تنها به جوانان اختصاص دهد.

بارسا در این فصل برای اولین بار از یک تبلیغ تجاری روی پیراهن هایش استفاده کرده، اتفاقی که با اعتراض جمعی از طرفداران روبرو شده و قرار است هفته آینده در این مورد رای گیری شود.

روسل امیدوار است طرفداران دلیل این کار باشگاه را درک کنند.

" وقتی من به جلسه یوفا رفتم، همه به خاطر این قرارداد به من تبریک گفتند زیرا قرارداد بسیار خوبی بود. امیدارم طرفداران به باشگاه و سرمایه گذاری برای خرید بازیکن در آینده فکر کنند."


javahermarket

[ چهار شنبه 30 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسا,ساندرو روسل,مقایسه مسی و کریستین رونالدو, ] [ 1:29 ] [ ادیب بوبردک ]

حضور اينيستا در بارسا 15 ساله شد

آنچه در مورد بارسلونا برايت تعريف مي کنند يک چيز است و شناخت اين باشگاه يک چيز ديگر.


عصر روز شنبه و قبل از دیدار بارسلونا مقابل اوساسونا که مبدل به فستیوال گل شاگردان گواردیولا شد، آندرس اینیستا برای تشویق هم تیمی هایش وارد زمین مسابقه شد. شنبه شب دقیقا پانزدهمین سالگرد پیوستن اینیستا به تیم بارسلونا بود و روزی بود که این ستاره باتجربه هرگز آن را فراموش نخواهد کرد
هفدهم سپتامبر سال 1996 بود که آندرس خانه شان در «فوئنته آلبیا» را برای آغاز دوره ای طولانی و پر زحمت برای رسیدن به موفقیت ترک کرد. آن شب را در یکی از اتاقهای لاماسیا سر کرد و روز بعد یک پسر بچه ظریف 12 ساله گام به کمپ تمرینی تیم کاتالان گذاشت. روزها پی در پی سپری می شد تا اینکه اینیستا در روز پنجم فوریه سال 2001 برای اولین بار برای تیم اصلی بارسای بی به میدان رفت.
آندرس اینیستا بدون هیچ شرط و شروطی به درخواست اوریول تورت، خوان مارتینس ویلاسکا و آلبرت بنایگس پاسخ مثبت داد تا از پیراهن بارسلونا دفاع کند. او در آن روز  تنها 12 سال سن داشت و از آن روز به بعد به جز پیراهن آبی و اناری بارسا، پیراهن دیگری را برتن نکرد.. اینیستا از آن زمان به بعد بیشتر روزهای عمرش را در کاتالونیا سپری کرد و کمتر به مانچگا، سرزمین مادری اش رفت وعملا بارسلونا را به عنوان شهر جدیدش پذیرفت. در همین شهر بود که او با همسرش آنا آشنا شدو شاهد تولد والریا، دختر کوچولیش بود.
اینیستا از همان روزهای ابتدایی بلوغ فراوانی داشت و همواره از سنش بزرگتر به نظر می رسید. خوسه آنتونیو، پدر آندرس در صحبتهایی از پانزده سال پیش می گوید:« در آن روز با ماشین از فوئنته آلبیا به بارسلونا آمدیم و آن سفر برای من مثل مراسم تشییع جنازه بود.» پدر اینیستا خاطرات آن روز را این طور شرح داده:« آندرس 12 ساله که آن روز با ماریبل، خواهر 10 ساله اش خداحافظی کرده بود، در طول مسیر 466 کیلومتری فوئنته آلبیا به بارسلونا کلمه ای حرف نزد. برای صرف ناهار همراه ماری، مادر او و آندرس ، پدربزرگ مادری اش متوقف شدیم و همه به سختی غذا خوردیم.هنوز دو ساعت از راه باقی مانده بود که ما ناهارمان را خوردیم و وقتی به بارسلونا رسیدیم هوا تاریخ شده بود و در آن زمان خوان فاررس به استقبال ما آمد. آندرس با احترام ایستاه بود ولی احساس غریبی، ترس و دور شدن از نزدیکانش بر او غلبه کرده بود.آندرس در کنار درورودی ساکن و ساکت مانده بود و نمی خواست وارد شود ولی په په رینا که دو سال از او بزرگتر بود و سایرین او را به ورود تشویق کردند.»
پدر آندرس اینیستا بعد از 15 سال طوری این خاطرات را نقل می کند که گویی این اتفاق تازه رخ داد. اعضای خانواده اینیستا آن شب را در «هتل رالی » بارسلونا به صبح رساندند و آندرس نوجوان در لاماسیا ماند. ولی فردای آن روز پدر و مادر آندرس نتوانستند طاقت بیاورند و برای خداحافظی از پسرشان که اکنون دیگر «پسر لاماسیا » شده بود، به باشگاه بارسلونا رفتند.طبق قوانین باشگاه بارسلونا، والدین بچه ها نمی توانستند در اولین ماه حضور فرزندشان در باشگاه به بارسلونا بروند ولی اینیستای کوچک تا 4 ماه والدینش را ندید.
در دوازدهمین روز حضور اینیستا درلاماسیا بود که اولین گزارش درمورد این ستاره جوان در روزنامه ال موندو دپورتیوو منتشر شد. در آن روز اینیستا گفت:« آنچه در مورد بارسلونا برایت تعریف می کنند یک چیز است و شناخت این باشگاه یک چیز دیگر.»
اینیستا درست می گفت. آن پسر ظریف و خجالتی ای که در روز اول ،با تردید و نگرانی وارد باشگاه بارسلونا شده بود ؛اکنون اسطوره باشگاه بارساست و به نظر می رسد که هیچ تردیدی درمورد حضورش در این تیم ندارد.

javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,بارسا,کاتالانها,انیستا, ] [ 1:50 ] [ ادیب بوبردک ]

تياگو:نمي دانم درمادريد چه مي گذرد

ستاره خط مياني باشگاه بارسلونا در صحبتهايي اعلام کرده که برايش اهميتي ندارد که در مادريد چه مي گذرد.


تیاگو آلکانتارا، ستاره خط میانی بارسلونا تمایلی ندارد تا وارد بحث گله مادریدی ها نسبت به عملکرد داوران شود

او در صحبتهایی در این باره گفت:« نمی دانم که در پایتخت اسپانیا چه می گذرد ؛ چون در بارسلونا زندگی می کنم  و داوران آنهایی هستند که درمورد خطاها قضاوت می کنند.»

ستاره جوان بارسلونا تمایلی ندارد تا در این باره که داوران بیشتر از مسی مراقبت می کنند یا رونالدو وارد شود و معتقد است که این داوران هستند که بازیها را قضاوت می کنند:« اگر خطا و تکلی باشد، یک داور هست که در این باره قضاوت کند.»

او همچنین درمورد شکست رئال مقابل لوانته هم نظری نداد و اعلام کرد که این اتفاقات همیشه می افتد:« من از عملکرد تیمهای دیگر تعجب نمی کنم. من در رختکن تیم آنها نیستم ولی این بحثهایی است که همیشه مطرح می شود. رئال می برد، مساوی می کند و می بازد.شاید هفته بعد روند برعکس شود. رئال شاید این هفته نتیجه بدی گرفت ولی هنوز بازیهای زیادی پیش روست.»

او در مورد دوقطبی بودن فوتبال اسپانیا هم صحبت کرد و گفت:« این دروغ بزرگی است که بگوئیم که رقابتهای لالیگا، دوقطبی است.چون تمام تیمها به فکر پیروزی هستند . هیچ وقت این طور نبوده و نخواهد بود.»

آلکانتارا در بخش پایانی صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که بازی فینال اروپایی بسکتبال را تماشا کرده و به نظر او این بازی مهم بود:« من فینال اروپایی بسکتبال را تماشا کردم ولی در عین حال حواسم به بازی رئال هم بود.»


javahermarket

[ سه شنبه 29 شهريور 1390برچسب:خبرهای روز بارسلونا,بارسا,تیاگو آلکانترا, ] [ 1:41 ] [ ادیب بوبردک ]

هفته چهارم لاليگا

بارسلونا با 8 گل اوساسونا را گلباران کرد
 

بارسا موفق شد با هت تريک ليو مسي اوساسونا را در هم بکوبد.


در آغاز هفته چهارم رقابتهای لالیگا امشب 4 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بارسلونا با نتیجه جالب 8 بر صفر اوساسونا را در گلباران کرد.

در این بازی که در ورزشگاه نوکمپ و در حضور نزدیک به 85 هزار تماشاگر برگزار شد آبی و اناری ها موفق شدند با بازگشت به روند پیروزی های خود اوساسونا را تحقیر کنند.

جواد نکونام و مسعود شجاعی دو بازیکن اوساسونا در این دیدار روی نیمکت تیشمان هم حضور نداشتند.

بارسا از همان دقایق اول گلزنی هایش را شروع کرد و در دقیقه 5 بازی توسط لیونل مسی به گل رسید. فابرگاس، داوید ویا، روبن روکا مدافع اوساسونا و باز هم مسی در نیمه اول چهار گل دیگر را وارد دروازه اوساسونا کردند تا این بارسا در پیایان نیمه اول 5 بر صفر از حریف خود پیش بیفتد.

در نیمه دوم ژاوی، داوید ویا و باز هم مسی سه گل دیگر برای بارسا به ثمر رساندند تا بازی در نهایت 8 بر صفر به سود کاتالان ها به پایان برسد. مسی در این بازی هت تریک کرد و یکی از بهترین بازی های خود را به نمایش گذاشت.

در دیگر دیدارهای هفته چهارم نتایج زیر بدست آمد:

مایورکا صفر – مالاگا یک
گل: مارتین دمیکلیس

اسپورتینگ خیخون صفر – والنسیا یک
گل: روبرتو سولدادو

گرانادا یک – ویارئال صفر
گل: اوچه (56)

javahermarket

 

سسک تکذيب کرد

فابرگاس: هرگز عليه آرسنال حرف نزده‌ام 

هافبک شماره 4 بارسلونا مصاحبه منتشر شده اخيرش را درباره آرسنال تکذيب کرد.


 

 

   به نقل از اسپورت کاتالونیا، سسک فابرگاس بازیکن گلزن تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا تصریح کرد: اخیرا صحبت‌هایی از من در رسانه های انگلیسی و به تبع آن در ایتالیا و اسپانیا منتشر شده که صحت ندارد.
وی افزود: هیچ سخنی درباره آرسنال و بازیکنان و مربیان این تیم حداقل در دو هفته اخیر نداشته‌ام و این اخبار کذب نمی‌تواند رابطه خوب من با دوستان قدیمی و مربی بزرگ این تیم را خدشه‌دار کند.

فابرگاس ادامه داد: دوست دارم همه هواداران بدانند که من یک هوادار قدیمی برای آرسنال هستم و همیشه از پیروزی‌های این تیم خوشحال خواهم شد؛ اما بدون هیچ تردیدی بارسلونا خانه من بوده و هست و اگر با لباس بارسا مقابل آرسنال قرار بگیرم با همه وجودم در خدمت بارسلونا خواهم بود.

javahermarket

[ شنبه 26 شهريور 1390برچسب:خبرهاي روز بارسلونا,فابرگاس, ] [ 13:40 ] [ ادیب بوبردک ]

پويول: نتايج اخير روي روحيه بارسا تاثير ندارد

مدافع باتجربه بارسلونا نگران دو تساوي پي در پي تيمش نيست.


 کارلس پویول کاپیتان باتجربه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که دو نتیجه ناامید کننده بارسلونا در دیدارهای اخیر (تساوی 2-2 مقابل رئال سوسیداد در لالیگا و تساوی 2-2 مقابل میلان در لیگ قهرمانان اروپا) ، برروی ذهنیت و روحیه بازیکنان تیم کاتالان تاثیر منفی نگذاشته است.

 این درحالی است که این روزها انتقاداتی درمورد ناکامی بارسا در کسب نتایج مطلوب به گوش می رسد ولی کارلس پویول معتقد است که این کاملا طبیعی است و قرار نیست که بارسا در تمام دیدارهایش پیروز شود.
 کاپیتان پویول در صحبتهایی به وب سایت رسمی بارسلونا گفت: « اندکی پیش ما بهترین تیم دنیا بودیم ولی الان شک و شبهات زیادی درمورد ما وجود دارد. نه می توان اولی را پذیرفت و نه دومی را.»

 پویول ادامه داد:« حال ما خوب است و به صحبتهایی که در خارج از باشگاه مطرح می شود توجهی نداریم.دربازیهای اخیر ناامید شدیم و مزه بدی در میان ما مانده ولی دیگر این ورق برگشته است.»

 پویول ادامه داد:« همه ما می دانیم که شرایط حال حاضر چطور است. ما نهایت تلاشمان را به کار می گیریم تا از این به بعد بهتر باشیم. دیریا زود به نتایج مطلوبمان می رسیم و به توانایی هایمان شک نداریم.»

 بارسلونا شنبه شب در خانه میزبان اوساسونا خواهد بود


javahermarket

[ جمعه 25 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,کارلوس پویول, ] [ 16:45 ] [ ادیب بوبردک ]
 



 

معاون مالي بارسا: بدهي باشگاه همچنان زياد است 
 

باشگاه کاتالاني سال گذشته 430 ميليون يورو بدهي داشت و اگرچه اين مبلغ به 364 ميليون يورو کاهش پيدا کرد اما فوئاس معتقد است بايد تلاش بيشتري براي کاهش اين مبلغ انجام دهند.


 

 خاویر فائوس، معاون مالی باشگاه بارسلونا، اعلام کرد علی رغم کاهش 15 درصدی قروض این باشگاه، همچنان از نظر مالی شرایط نامساعدی دارند. 


 باشگاه کاتالانی سال گذشته 430 میلیون یورو بدهی داشت و اگرچه این مبلغ به 364 میلیون یورو کاهش پیدا کرد اما فوئاس معتقد است باید تلاش بیشتری برای کاهش این مبلغ انجام دهند. 


 او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بارسا گفت:" ما باید به سیاست ریاضت اقتصادی مان ادامه بدهیم تا بتوانیم همچنان رشد کنیم. بدهی ها را کاهش دادیم اما همچنان در مضیقه هستیم. این بدهی برای ما بسیار زیادی است. 


 این میزان بدهی برای باشگاه مورد قبول نیست و ما باید آن را به میزان قابل قبولی کاهش دهیم تا بتوانیم برای باشگاه درآمد زایی کنیم. ما همچنان باید روی این موضوع کار کنیم. " 

 این باشگاه در تابستان 60 میلیون یورو برای خرید الکسیس سانچس و سسک فابرگاس هزینه کرد در حالی که بازیکنانی مانند بویان کرکیچ، اوریل رومئو و خفرن را فروخت. 

 

javahermarket

[ پنج شنبه 24 شهريور 1390برچسب:خبرهاي روز بارسلونا, ] [ 17:30 ] [ ادیب بوبردک ]

بارزي: بارسا شانسي براي جذب سيلوا ندارد

اسطوره پيشين باشگاه ميلان اعلام کرد که کاتالان‌ها هيچ شانسي براي امضاي قرارداد با مدافع روسونري ندارند.


 به نقل از توتو اسپورت، تیاگو سیلوا در طول تابستان مورد توجه بارسلونا قرار داشت، ولی در نهایت وی در سن سیرو باقی ماند.

 در جریان دیدار بارسلونا و میلان در چارچوب لیگ قهرمانان، سیلوا در ترکیب ثابت میلان قرار داشت و در دقیقه پایانی بازی نیز توانست گل تساوی روسونری را وارد دروازه کاتالان‌ها کند.

 فرانکو بارزی در این رابطه گفت:‌ آینده سیلوا در میلان رقم خواهد خورد، او حضوری طولانی و موفق در سن سیرو خواهد داشت و این توانایی را دارد که در خط دفاعی میلان تبدیل به یکی از بازیکنان بزرگ و ماندگار شود. بارسا نیز برای به خدمت گرفتن وی شانسی ندارد و نمی‌تواند وی را برای حضور در نوکمپ اغوا کند.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای آث میلان,بارزی,تیاگو سیلوا, ] [ 16:22 ] [ ادیب بوبردک ]

برد چلسي وتساوي آرسنال- دورتموند و ميلان -بارسا

نتايج ديدارهاي سه شنبه شب ليگ قهرمانان اروپا
 

سه شنبه شب 8 ديدار از ديدارهاي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا برگزار شد که برد چلسي وتساوي آرسنال- دورتموند و ميلان -بارسا در آن رقم خورد


فصل جدید رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری 8 دیدار استارت خورد

در دیدارهای برگزار شده امشب نتایج زیر به دست آمد

گروه E

چلسی 2- بایرلورکوزن 0

گل: داوید لوئیس (67) و ماتا (90)

خنک 0- والنسیا 0

گروه F

بوروسیا دورتموند 1- آرسنال 1

گل: پریسیچ (88) برای دورتموند و روبین فان پرسی (42) برای آرسنال

المپیاکوس 0- المپیک مارسی 1

گل: لوچو گونسالس (51)

گروه G

آپوئل نیکوزیا 2- زنیت سنت پترزبورگ1

گلها: ماندوکا (73) و آلمیدا (75) برای آپوئل و زیریانوف (63) برای زنیت

پورتو 2- شاختار دونتسک 1

گلها: هالک (28) و کلبر (51) برای پورتو و لوئیس آدریانو (12) برای شاختار

گروه H

بارسلونا 2- میلان 2

گلها: پدرو رودریگس (36) و داوید ویا (50) برای بارسا و الکساندر پاتو (1) و تیاگو سیلوا (90) برای میلان

ویکتوریا پلژن 1- باته بوریسوف 1

گلها: مارک باکس (45) برای ویکتوریا و رنان (68) برای باته

 

javahermarket

ليگ قهرمانان اروپا

تساوي بارسلونا مقابل ميلان

ديدار تيم هاي بارسلونا و آ ث ميلان شب سه شنبه با تساوي دو بر دو به اتمام رسيد


اين ديدار به ميزباني تيم فوتبال بارسلونا در ورزشگاه نيو کمپ انجام شد.
در دقيقه نخست بازي ''پاتو'' هافبک برزيلي تيم ميلان دريک حرکت جالب و با مهارت تمام دروازه ''والدز'' را باز کرد.
اين گل تا دقيقه 36پابرجا بود تا اينکه ''پدرو رودريگز'' با پاس ''ليونل مسي'' گل مساوي را وارد دروازه ميلان کرد.
در دقيقه 49 بازي ، بارسلونا اين بار با ضربه بسيار زيباي داويد ويا دروازه ميلان را باز کرد و دو بريک پيش افتاد

اما در ثانيه هاي پاياني تياگو سيلوا بازيکن برزيلي ميلان با ضربه سر توپ را وارد دروازه ميزبان کرد تا اين بازي مهيج به تساوي دو بردو برسد.


javahermarket

[ چهار شنبه 23 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ قهرمانان اروپا,خبرهای بارسلونا,خبرهای آث میلان, ] [ 3:23 ] [ ادیب بوبردک ]

ونگر: رئال و بارسا بالاتر از ساير اروپا هستند

مربي فرانسوي اعتقاد دارد که دو تيم اسپانيايي قدرتي دارند که آنها را بالاتر از ساير تيمهاي اروپايي قرار داده است.


   آرسن ونگر مربی فرانسوی آرسنال معتقد است که بودجه کلان رئال مادرید و بارسلونا این دو تیم را در سطحی بالاتر از سایرتیمهای اروپایی قرار داده.او معتقد است که منچسترسیتی و چلسی هم از جمله تیمهایی هستند که با هزینه های هنگفت بهترین بازیکنان دنیا را خریداری می کنند.

ونگر در آستانه دیدار تیمش با بوروسیا دورتموند در رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت:« من معتقدم که در این فصل دو تیم بالاتر از سایرین هستند (رئال مادرید و بارسلونا) و سایر تیمها باید با این شرایط در طول فصل کنار بیایند. برای ما این شروع جدیدی است چون ما تیمی با بازیکنان جدید هستیم. آنچه در مرحله گروهی برایمان مهم است این است که نشان دهیم که می توانیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما چهاردهمین فصل حضورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می کنیم و آنچه تغییر کرده این است که رقابتها در داخل انگلستان میان تیمهای برتر، حساس تر و بزرگتر شده است.»

ونگر ادامه داد:« قهرمانی در لیگ قهرمانان بسیار سخت است؛ چون تیمی که در لیگ برتر به قهرمانی می رسد، تقریبا هر سال به فینال لیگ قهرمانان اروپا می رسد. در خارج از انگلیس هم رئال و بارسا از نظر اقتصادی قدرت بیشتری نسبت به 14 سال قبل دارند و به همین خاطر در حال حاضر با حضور تیمهایی مثل آنها و منچسترسیتی و چلسی، این تیمها می توانند هربازیکنی که می خواهند را به خدمت بگیرند.»

ونگر در ادامه صحبتهایش بحران بزرگی را برای آینده پیش بینی می کند که در فوتبال هم تاثیرگذار خواهد بود:« ما اولین علائم این بحران را در اسپانیا می بینیم و همه از این بحران گله می کنند.من اعتقاد دارد که اروپا به عنوان یک اتحادیه با بحران بزرگی مواجه خواهد شد و این درحالی است که کسی توقع چنین بحرانی را ندارد. به نظر من اروپا در بحران بزرگ اقتصادی در این دوره فرو خواهد رفت.»

ونگر ادامه داد:« ما در دنیای زندگی می کنیم که افراد برای تماشای فوتبال به ورزشگاه ها می آیند و با تبلیغات آنها می توانند محصولاتی را خریداری کنند. البته درآمد ما در ماه های آتی با تهدید مواجه خواهد بود. فوتبال فقط بحث پول نیست.ما به خودمان باور داریم که می توانیم با سایرین رقابت کنیم.»

او درادامه به این نکته اشاره کرد که خیلی زوداست که تیمش به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فکر کند؛چرا که آنها با خریدهای متعددی که انجام داده اند، اول باید قدرتشان را به نمایش بگذارند:« ما امیدهای فراوانی داریم ولی درک می کنم که چرا برخی ها ابهاماتی دارند. ما شروع خوبی در ابتدای لیگ برتر نداشتیم و 5 بازیکن جدید داریم که کسی نمی داند که آنها چقدر خوب خواهند بود. من احتمال قهرمانی مان را رد نمی کنم ولی خیلی زود است که بخواهیم درمورد قهرمانی صحبت کنیم. اگر این را بگویم توقعات از تیم زیاد خواهد شد وفکر نمی کنم که کسی این راباور کند ولی ما باید نهایت تلاشمان را به کار بگیریم و در دو ماه آینده این تیم را شکل دهیم. خیلی زود است که بخواهیم  از چنین آرزوهایی صحبت کنیم.»

 


javahermarket

[ سه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:خبرهای رئال مادرید,خبرهای بارسلونا,مصاحبه ونگر,آرسن ونگر, ] [ 20:20 ] [ ادیب بوبردک ]

 

سرخيو بوسکتس: ميلان واقعا خطرناک است 

ستاره اسپانيايي باشگاه بارسلونا بعد از تساوي تيمش مقابل رئال سوسيداد، نسبت به خطراتي که ممکن است روسونري در ديدار 3شنبه شب ايجاد کند هشدار داده است.


 

 

  سرخیو بوسکتس بازیکن خط میانی بارسلونا از پتانسیل میلان خبر دارد.این درحالی است که روز سه شنبه دو تیم بارسلونا و میلان در دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه اچ به مصاف هم می روند.

بوسکتس که در دیدار شنبه شب بارسا که با تساوی 2-2 این تیم مقابل سوسیداد در زمین مسابقه حضور داشت ؛ نظراتش را درمورد این دیدار حساس مطرح کرده است

سرخیو بوسکتس در صحبتهایی گفت:« بزرگترین خطر برای ما کیفیت میلان است. میلان باشگاهی تاریخی با بازیکنانی بزرگ است. آنها زلاتان ایبراهیموویچ، آنتونیو کاسانو و روبینیو را دارند که بازیکنان واقعا خطرناکی هستند.»

ستاره اسپانیایی ادامه داد:« ولی برای ما مهم است که رقابتهای گروهی را با کسب 3 امتیاز شروع کنیم.میلان حریف قدرتمندی است که به دنبال رده های بالایی در این رقابتهاست و ما امیدواریم که بتوانیم مقابل چشمان هوادارانمان از سد میلان عبور کنیم.»

این بازی ساعت 20.45 دقیقه (به وقت محلی) روز سه شنبه درنوکمپ برگزار می شود و روبینیو ممکن است یکی از غایبان این بازی باشد.

javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,سرخیو بوسکتس, ] [ 18:35 ] [ ادیب بوبردک ]

گوارديولا: تساوي مقابل سوسيه داد براي ما يک درس بود

آبي و اناري ها در اين ديدار خيلي زود با گل هاي ژاوي و فابرگاس از حريف پيش افتادند اما در نيمه دوم و در فاصله دو دقيقه اين برتري را از دست دادند.


پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، معتقد است تساوی 2-2 مقابل سوسیه داد می تواند درس خوبی برای این تیم در آینده باشد.

آبی و اناری ها در این دیدار خیلی زود با گل های ژاوی و فابرگاس از حریف پیش افتادند اما در نیمه دوم و در فاصله دو دقیقه این برتری را از دست دادند.

گواردیولا در گفتگو با خبرنگاران گفت:" ما در نیمه اول خوب بودیم و 2-0 پیش افتادیم. در نیمه دوم هم خوب بودیم اما در فوتبال باید همیشه در بالاترین سطح کار کنید، به ویژه در لالیگا.

آنچه واضح است این است که ما باید در این فصل نمایش های به مراتب بهتری نسبت به فصل قبل داشته باشیم تا بتوانیم قهرمانی مان را تکرار کنیم. همیشه تکرار قهرمانی دشوار تر است."
بارسا سه شنبه شب در اولین دیدار این فصل لیگ قهرمانان میزبان میلان خواهد بود. روسونری نیز شب گذشته در اولین دیدار این فصلش در سری آ، مقابل لاتزیو به تساوی 2-2 رسید.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,گواردیولا, ] [ 3:11 ] [ ادیب بوبردک ]

مصدوميت 6 تا 8 هفته اي الکسيس

ستاره شيليايي در جريان ديدار بارسلونا – سوسيداد مصدوم شد.


الکسیس سانچس ستاره شیلیایی بارسلونا در نیمه اول دیدار تیمش مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا مصدوم شد . تکل خشن استرادا در نزدیکی خط کناری میدان باعث شد تا این ستاره شیلیایی مصدوم شود و با برانکارد او را از زمین مسابقه خارج کنند

پس از انجام معاینات اولیه توسط پزشکان بارسلونا مشخص شد که الکسیس بین 6 تا 8 هفته ا ز همراهی بارسا محروم خواهد بود و به طور قطع شانس حضور در دیدار سه شنبه شب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان را از دست خواهد داد

البته باید تا فردا منتظر ماند تا جزئیات بیشتری از شدت مصدومیت او و مدت دوری اش از میادین ورزشی منتشر شود


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,الکسیس سانچس, ] [ 1:56 ] [ ادیب بوبردک ]

تساوي بارسلونا مقابل رئال سوسيداد

تيم کاتالان در دومين هفته از رقابتهاي لاليگا در ديداري خارج از خانه متوقف شد.


بارسلونا با توقف مقابل رئال سوسیداد نتوانست شروع خوبش در رقابتهای لالیگا را ادامه دهد. شاگردان گواردیولا در هفته دوم رقابتهای لالیگا با تساوی، در کسب سه امتیاز بازی ناکام ماندند.

این درحالی بود که بارسلونا در دقیقه 10 بازی توسط چابی به گل اول بازی رسید و در دقیقه 11 سسک فابرگاس بارسا را دو گله کرد

نیمه اول بازی با برتری 0-2 بارسا در خانه حریف به پایان رسید ولی گلهای دقیقه 59 آگیرتسه و 61 آنتواین گریزمن، باعث شد تا بازی به تساوی کشیده شود

بارسلونا در هفته اول رقابتهای لالیگا توانسته بود با نتیجه 0-5 ویارئال را در هم بکوبد ولی این اتفاق در هفته دوم برای بارسلونا رخ نداد.

تیکی تاکای تیم کاتالان در طول نیمه اول بازی باعث شد تا شاگردان گواردیولا کنترل بازی را در دست داشتنه باشند ولی درنیمه دوم بازیکنان تیم میزبان سعی کردند تا در جریان بازی قرار بگیرند و درنهایت هم نتیجه تلاشهایشان را باکسب یک امتیاز دردیدار مقابل قهرمان گرفتند.


javahermarket

[ یک شنبه 20 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسلونا,خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 1:39 ] [ ادیب بوبردک ]

گوارديولا روحِ تبديل شده به انسان بارسلونا است

'ساندرو روسل' رئيس باشگاه بارسلونا ضمن تبريک به 'پپ گوارديولا' سرمربي تيم به دليل کسب مدال طلاي افتخاري مجلس کاتالونيا گفت که گوارديولا روح تبديل شده به انسان بارسلونا است.


روسل در اينباره ادامه داد :گوارديولا جوهر بارسلونا است ، او همان کودکي مي‌ باشد که در'''' ماسيا'''' پرورش يافت ، جواني‌ که از رده پايين به تيم برتر صعود کرد و به کاپيتان تبديل شد و مربي‌ بومي که بهترين بارسلوناي تاريخ را هدايت مي‌ کند .
اين مدال که بالاترين نشان مجلس کاتالونيا مي‌ باشد به دليل مسير و پيشرفت گوارديولا به عنوان ورزشکار و مربي‌ و همچنين ارزش هايي‌ که بيانگر آن است اهدا مي‌ شود .
روسل ضمن تحسين گوارديولا از وي خواهان شد که به مدت زياد و طولاني در بارسلونا بماند .
وي افزود :گوارديولا يک الگوي رفتار و کردار است ، آينه اي که بايد خود را در آن ديد زيرا او مسئوليت خود را بر اساس صداقت و اصل اخلاقي‌ انجام مي‌ دهد .


javahermarket

[ جمعه 18 شهريور 1390برچسب:خبرهای بارسا,کاتالانها,بارسلونا,گواردیولا,پپ, ] [ 1:50 ] [ ادیب بوبردک ]

بليت هاي 100 دلاري براي ديدن مسي

از زمان اعلام بهاي بليت مسابقه فوتبال آرژانتين و نيجريه فقط نيمي از آنها فروخته شده است چون بسياري از مردم توانايي پرداخت بهاي آن را ندارند.


      بهاي حداقل 100 دلاري بليت ديدار دوستانه تيم هاي فوتبال آرژانتين و نيجريه که قرار است در داکا پايتخت بنگلادش برگزار شود، خون بسياري از هواداران فوتبال در يکي از فقيرترين کشورهاي دنيا را به جوش آورده است. اين در حالي که مسابقه دو تيم به عنوان بزرگترين رويداد فوتبال در تاريخ بنگلادش در ابتدا با استقبال بي شمار مردم اين کشور روبرو شده بود و مردم بنگلادش از اينکه قرار است سه شنبه 6 سپتامبر (15 شهريور) در ورزشگاه ملي داکا از نزديک ليونل مسي، بهترين بازيکن حال حاضر جهان را ببينند، به وجد آمده بودند.
ولي از زمان اعلام بهاي بليت اين مسابقه فقط نيمي از آنها فروخته شده است چون بسياري از مردم توانايي پرداخت بهاي آن را ندارند.
فوتبال در بنگلادش با وجود اينکه تيم ملي اين کشور در مکان 139 رده بندي فيفا قرار دارد و از سوي ديگر رواج کريکت، محبوبيت بسياري دارد.
سال گذشته در جريان برگزاري مسابقات جام جهاني، اين کشور با پرچم تيم هاي آرژانتين و برزيل پوشيده شد و علاقمندان قبل از بازي ها به شدت از تيم هاي خود حمايت مي کردند.
با توجه به اين مساله و همچنين جشن هاي پايان ماه رمضان و عيد فطر، انتظار مي رود ديدار دوستانه آرژانتين و نيجريه در ورزشگاه خالي داکا برگزار شود.
'رجب احمد' 25 ساله که در يک شرکت خصوصي کار مي کند، از افرادي است که براي تماشاي مسابقه بليت خريده است.
وي گفت: "قيمت بليت ها مسخره است. آنها نمي خواهند هواداران واقعي فوتبال بازي مسي را تماشا کنند. دستمزد من ماهيانه 8 هزار تاکا (7500 تاکا معادل 100 دلار) است ولي براي خريد بليت پول هايم را جمع کردم تا بهترين بازيکن روي زمين را از نزديک ببينم. "
اين تيم جمعه در کلکته و در مقابل حدود 80 هزار تماشاگر مشتاق با ونزوئلا بازي کرد و موفق شد اين تيم را 1 بر 0 شکست دهد. اين مسابقه به شکل گسترده اي توسط شبکه هاي تلويزيوني و روزنامه هاي هند پوشش داده شد.
فدراسيون فوتبال بنگلادش نيز از پرداخت 4 ميليون دلار براي برگزاري اين مسابقه خبر داده است.
انور الحق، رييس کميته برگزاري اين مسابقه گفت:" ديدن مسي کمي خرج دارد. ما تا کنون فقط 50 درصد بليت ها را فروخته ايم. انتظار چنين چيزي را نداشتيم ولي هنوز اميدواريم همه بليت ها تا قبل از شروع مسابقه فروخته شوند. من مطمئنم به محض اينکه مسي وارد بنگلادش شود، همه چيز عوض خواهد شد.
به دليل جشن عيد فطر بسياري از مردم پول هاي خود را خرج کرده اند و بسياري ديگر به روستاهاي خود رفته و هنوز به داکا برنگشته اند."
علاقه زياد مردم بنگلادش به فوتبال پيش از اين نيز مشکلاتي را به وجود آورده بود. آنها هنگام برگزاري مسابقات جام جهاني 2010 به دليل قطع برق در جريان برخي از ديدارها به قدري خشمگين شدند که دست به شورش زدند و به ايستگاه هاي توليد برق حمله کردند به طوريکه دولت مجبور شد براي تأمين برق به برخي از کارخانه ها دستور بدهد کار خود را تعطيل کنند.
احتمال بروز چنين مشکلي در بازي سه شنبه نيز وجود دارد.  


javahermarket

[ دو شنبه 14 شهريور 1390برچسب:مسی,خبرهای جدید, ] [ 15:9 ] [ ادیب بوبردک ]

پاري سن ژرمن به دنبال اريک آبيدال

سران اين باشگاه فرانسوي عملکرد ستاره فرانسوي بارسلونا را زير نظر گرفته اند.


    اریک آبیدال، ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا ممکن است در پایان فصل 2-2011 روانه پاری سن ژرمن شود، چرا که سران این باشگاه فرانسوی تمایلشان برای خرید این مدافع باتجربه را ابراز کرده اند

قرارداد کنونی آبیدال با بارسا در سال 2012 به اتمام می رسد و خود آبیدال تمایل زیادی به تمدید قراردادش دارد. درحالی که این ستاره فرانسوی خواهان تمدید 2 ساله قراردادش است، سران باشگاه بارسا می خواهند با او یک ساله و تا سال 2013 تمدید کنند و در صورتی که او به اهداف تعیین شده ورزشی باشگاه کاتالان دست یابد، قرارداد او برای یک فصل دیگر نیز تمدید می شود.

از سوی دیگر سران پاری سن ژرمن با دقت این پروسه را دنبال می کنند و آماده اند تا آبیدال را با قراردادی که تا سال 2015 اعتبار داشته باشد به خدمت بگیرند.

آبیدال در ژوئن سال 2007 از المپیک لیون به بارسلونا پیوست و از آن موقع در بیش از 100 بازی برای تیم کاتالان به میدان رفت.


javahermarket

فابرگاس حداقل 60 ميليون يورو مي ارزد

اين ستاره 24 ساله چند هفته قبل بعد از 8 فصل حضور در آرسنال با انتقالي 29 ميليون يورويي به باشگاه دوران نوجواني اش بازگشت.


جوزپ ماریو بارتومئو، نایب رئیس باشگاه بارسلونا، اعلام کرد سسک فابرگاس حداقل 60 میلیون یورو می ارزد و احساس می کند باشگاه کاتالانی با قیمت بسیار پایینی این ملی پوش اسپانیایی را به خدمت گرفت.

این ستاره 24 ساله چند هفته قبل بعد از 8 فصل حضور در آرسنال با انتقالی 29 میلیون یورویی به باشگاه دوران نوجوانی اش بازگشت.

بارتومئو در گفتگو با نشریه اسپورت گفت:" انتقال سسک برای ما خیلی خوب بود. به طر طبیعی قیمت او 29 میلیون یورو نیست اما او با گفتن اینکه تنها می خواهد با بارسا بیاید، قیمتش را کاهش داد. قیمت واقعی او آن چیزی بود که آرسنال در ابتدا تقاضا کرد. به نظر من قیمت او حداقل 60 میلیون یورو است.س

مذاکرات نقل و انتقال مانند قمار است. در حالت ایده آل، هیچ چیز نباید به رسانه ها درز پیدا کند اما به نظر می رسد این مسئله غیرممکن است زیرا چند طرف در این مسئله دخیلند.

این حقیقت که ما در ابتدای تابستان اعلام کردیم تنها 45 میلیون یورو هزینه خواهیم کرد، به نفع ما تمام شد. باشگاه ها می دانستند که ما چه مبلغی برای هزینه کردن داریم."


javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:فابرگاس,بارسلونا,بارسا,آبی اناری ها, ] [ 22:43 ] [ ادیب بوبردک ]

کارلس پويول، کاپيتان بارسا، ممکن است بتواند در ديدار هفته آينده آبي و اناري ها مقابل ميلان در اولين ديدار اين فصل ليگ قهرمانان به ميدان برود.


 این مدافع باتجربه بعد از مصدومیت زانوی چپش در دیدار مقابل راسینگ سانتاندر در ژانویه گذشته و دور بودن از میادین تا ماه آوریل، در 5 ماه اخیر  نیز روزهای سختی را پشت سر گذاشت.
 
 پویول در ماه آوریل به میادین بازگشت و در سه دیدار مقابل رئال نیز به میدان رفت اما بعد از قهرمانی بارسا در لیگ قهرمانان پاس مصدومش را به تیغ جراحان سپرد و در این مدت نتوانست برای تیمش به میدان برود.
 
 این بازیکن 33 ساله این هفته به تمرینات تیمش برگشت اما انتظار نمی رود بتواند بارسا را در دیدار هفته آینده مقابل رئال سوسیه داد به میدان برود.
 
 پویول اولین بازی اش برای بارسا را در سپتامبر 1999 مقابل وایادولید انجام داد و تا کنون 17 جام مختلف با آبی و اناری ها فتح کرد.

javahermarket

[ یک شنبه 13 شهريور 1390برچسب:, ] [ 5:16 ] [ سینا ]

سوبي سارتا:

هدف بارسا بهترين بودن در تمام رقابتهاست

مدير فني باشگاه بارسلونا به ويکتور والدس نيز به خاطر برابري کردن با تعداد بازيهاي او تبريک گفته است.


 آندونی سوبی سارتا، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبتهایی اعلام کرد که کاتالونیایی ها با عزمی راسخ به دنبال حفظ سطح موفقیتهای کنونی شان در دنیای فوتبال هستند و می خواهند در تمام رقابتهایی که در آن شرکت دارند، برای کسب عنوان قهرمانی مبارزه کنند.

 البته خود او می داند که هر اتفاقی ممکن است در دنیای فوتبال رخ دهد.

 سوبی سارتا در صحبتهایی که در وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا بازتاب یافت گفت:« هدف این است که هر روز در بالاترین سطح به رقابت بپردازیم و قادر باشیم تا در هر بازی و درهر تورنمنت، به بهترین نحو ممکن رقابت کنیم .فوتبال ورزشی است که در آن اتفاقات غیرمنتظره رخ می دهد و یک گل دقیقه 90 می تواند همه چیز را تغییر دهد. ولی ما می خواهیم این سطح بالا را در همه جلسات تمرینی و وتک تک بازی هایمان حفظ کنیم.» 

 سوبی سارتا در ادامه صحبتهایش درمورد برابری ویکتور والدس با تعداد بازیهایی که او برای بارسا انجام داده، به دروازه بان 29 ساله کاتالان تبریک گفت:« والدس یکی از بهترین دروازه بانان است و جایگاهش در تاریخ فوتبال را به درستی پیدا کرده. آمار و ارقام نتایج تلاشهای او از دوران کودکی است. با حضور او در دروازه ما خیالمان راحت است.»

 بارسلونا فصل جدید رقابتهای لالیگا را با برد 0-5 مقابل ویارئال آغاز کرد و در آن دیدار والدس برای چهارصد و دهمین بار دردروازه بارسا قرار گرفت تا تعدادی دفعاتی که از دروازه بارسا حمایت کرده با تعداد بازیهای سوبی سارتا برابری کند


javahermarket

[ پنج شنبه 10 شهريور 1390برچسب:سوبي سارتا,والدس,بارسا, ] [ 13:11 ] [ ادیب بوبردک ]

الکساندر هلب در آستانه پيوستن به ولفسبورگ

الکساندر هلب ستاره 29 ساله باشگاه بارسلونا که به صورت قرضي در بيرمنگام انگلستان توپ مي زند، در آستانه امضاي قراردادي 3 ساله با تيم فليکس ماگات است.


   این ستاره بلاروسی که سابقه بازی در اشتوتگارت و آرسنال را نیز در کارنامه دارد تا ساعاتی دیگر با حضور در تستهای پزشکی گرگها قرارداد خود را رسما به امضاء خواهد رساند.

 هلب در گفتگویی پیوستن به تیم ثروتمند ولفسبورگ را بسیار عالی توصیف کرد.

 پیش از این سرخیو فلوکاری هافبک لاتزیو نیز علاقه خود را برای پیوستن به ولفسبورگ اعلام کرده بود ولی با انتقال هلب به نظر می رسد خریدهای ولفسبورگی های به پایان برسد.


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:الکساندر هلب, ] [ 13:8 ] [ ادیب بوبردک ]

يا تغيير يا مرگ فوتبال

جنجال درمورد فوتبال دو قطبي اسپانيا

صحبتهاي رئيس باشگاه ويارئال آغازگر جنجال جديدي در فوتبال اسپانيا شد که خيلي هاي ديگر هم در اين باره به اظهارنظر پرداختند.


   با شکست 0-5 ویارئال در اولین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل بارسلونا، بحث جدیدی در فوتبال این کشور آغاز شده است

بعد از این بازی بود که رئیس باشگاه ویارئال به شدت از فوتبال دو قطبی اسپانیا انتقاد و اعلام کرد که باید به دوقطبی فوتبال در لالیگا پایان داد و اکنون خیلی های دیگر دراین باره به اظهار نظر پرداخته اند.

این درحالی است که پیش از برگزاری دیدار ویارئال- بارسلونا در نوکمپ انتظار می رفت که ویارئال یکی از آن تیمهایی باشد که تیم کاتالان را به وحشت انداخته و بتواند شاگردان گواردیولا را متوقف کند. تیمی که این فصل در لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود و خریدهای تابستانی خوبی هم داشت. ولی شکست 0-5 ویارئال مقابل بارسلونا باعث شد تا رئیس این باشگاه آغازگربحث جدیدی در فوتبال اسپانیا باشد که دراینجا می توانید مروری بر این بحث داشته باشید

فرناندو رویگ ( رئیس باشگاه ویارئال):

رویگ بعد از شکست 0-5 تیمش مقابل بارسا گفت:« این اصلا برای فوتبال اسپانیا خوب نیست ولی واقعیت همین است. ما باید برای آنکه بتوانیم قرضهایمان را بدهیم بازیکنانمان را بفروشیم و تیمهای دیگر که اعتبارات زیادی در اختیار دارند، آنها را بخرند.»

او با اشاره به آینده فوتبال اسپانیا گفت:« اگر فقط می خواهید همین دو بازی (رویارویی رئال و بارسا ) را ببینید، خب همین دو بازی را خواهیم داشت. الان سه یا چهار سال است که اوضاع همین طور است. یا باید این روند تغییر کند و یا فوتبال اسپانیا را خواهیم کشت.»

خوسه ماریا دل نیدو (رئیس سویا):

همین صحبتها باعث شد تا رئیس باشگاه سویا هم در این باره به صحبت بپردازد . دل نیدو در این باره گفت:« لیگ ما بیخود ترین لیگ اروپا نیست، بلکه بیخود ترین لیگ دنیاست. لیگی جهان سومی که در آن تنها دو تیم  تمام پولها را در اختیار دارند.»

جالب اینجاست که تنها روسای باشگاه از این روند انتقاد نکرده اند و ودوقطبی بودن فوتبال اسپانیا باعث شده تا صدای تنیسورهای اسپانیایی هم در بیاید

فلیسیانو لوپس (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

این تنیسور اسپانیایی در صفحه توئیترش نوشت:« بدون آنکه قصد کوچک شمردن کسی را داشته باشم، این سوال مطرح است:« چه زمانی متوجه خواهند شد که اگر این روند ادامه یابد، به ضرر لالیگا خواهد بود؟»

رافا نادال (تنیسور صاحب نام اسپانیایی):

نادال هم معتقد است که اصلا برای لالیگا خوب نیست که تنها رئال و بارسا برای قهرمانی بجنگند:« رقابت رئال و بارسلونا خیلی زیبا و جذاب است ولی خوشحال می شدم اگر هر هفته هیجان بیشتری در جریان بود و رقابتها بین تیمهای بیشتری درجریان بود.»


javahermarket

[ چهار شنبه 9 شهريور 1390برچسب:خبرهای لیگ اسپانیا, ] [ 12:44 ] [ ادیب بوبردک ]

روازه بان بارسا بعد از بازي روز گذشته مقابل ويارئال با رکورد تعداد بازي هاي آندوني سوبي سارتا براي بارسا برابر شد.


  ویکتور والدس روز گذشته با بازی مقابل ویارئال با رکورد تعداد بازی های آندونی سوبیسارتا که بیشترین تعداد بازی را به عنوان دروازه بان برای بارسا انجام داده برابری کرد.
سوبیسارتا در بین سال های 1986 تا 1994 ، 410 بازی رسمی برای بارسا انجام داده و والدس بعد از پیروزی 5 بر صفر مقابل ویارئال دقیقا به این رکورد دست یافت.
والدس در گفتگو با وب سایت رسمی بارسا گفت:" امروز، روز ویژه ای برای من است. افتخار می کنم که به تعداد بازی های سوبیسارتا رسیده ام. وقتی اولین بازی ام را برای بارسا انجام دادم هرگز فکر نمی کردم به این رکورد برسم."
والدس 29 ساله از سال 2002 تا به حال دروازه بان بارسا بوده و در این مدت 296 بازی در لالیگا، 82 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، 12 بازی در کوپا دل ری، 4 بازی در جام باشگاه های جهان، 5 بازی در جام یوفا، 8 بازی در سوپرکاپ اسپانیا و 3 بازی در سوپرکاپ اروپا برای بارسا انجام داده است.
والدس در این 410 بازی 323 گل دریافت کرده است و چهار بار هم جایزه زامورا که به دروازه بانی که کمترین گل را در یک فصل رقابتهای لالیگا دریافت کند تعلق می گیرد، را کسب کرده است.

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 16:40 ] [ سینا ]

ديدار تيم هاي فوتبال بارسلونا و ويارئال در چارچوب هفته نخست لاليگا، بامداد سه شنبه با برتري مطلق و پنج برصفر تيم محبوب کاتالان همراه شد.


ديدار دوتيم در حالي در ورزشگاه نيوکمپ و به ميزباني بارسلونا برگزار شد که کاتالان ها در پايان نيمه اول با نتيجه دو بر صفر برتري داشتند .
در دقيقه 25 'تياگو آلکانتارا' هافبک اسپانيايي تيم بارسلونا با مهارت تمام دروازه 'ديگو لوپز' را باز کرد، همچنين در دقيقه 44 ' سسک فابرگاس ' نتيجه را دوبرابر کرد .
در دقيقه اول نيمه دوم ،' آلکسيس سانچز' مهاجم بارسلونا درپي پاس پخته تياگو و در يک حرکت حرفه اي و تاکتيکي ، سومين گل را به ثمر رساند .
بارسلونا که با بازي سريع بازيکنان خود ابتکار بازي را کاملا در دست داشت ، در دقايق 51 و 74 بازي با دو گل بسيار زيباي 'ليونل مسي' دروازه لوپز را گشود تا اين تيم در نخستين گام به يک برد پرگل و قاطع برسد .

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:50 ] [ سینا ]

هافبک آرژانتيني بارسا از رابطه نزديکش با مسي مي گويد و از حضور در اين تيم اسپانيايي کاملا راضي است.


  خاویر ماسکرانو هافبک باشگاه بارسلونا از لیونل مسی هموطنش به دلیل این که در تابستان 2010 او را برای پیوستن به بارسلونا تشویق کرد تشکر کرد.

ماسکرانو تابستان گذشته لیورپول را به مقصد بارسا ترک کرد و در اولین فصل حضورش در این تیم عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

ماسکرانو در گفتگو با روزنامه مارکا می گوید:" رابطه من و لئو بسیار نزدیک و خوب است. تا آخر عمرم به مسی برای اینکه به من توصیه کرد به بارسلونا بپیوندم مدیون هستم."

ماسکرانو در مورد حضورش در خط دفاع بارسا می گوید:" سرمربی تیم این روزها از من به عنوان دفاع وسط استفاده می کند و من هم تمام تلاشم را می کنم تا عملکرد موفقی داشته باشم. با حمایت سرمربی تیم همه چیز آسانتر می شود."

"افتخار می کنم عضو تیمی هستم که هرگز از پیروزی خسته نمی شود. هیچوقت در چنین تیمی حضور نداشته ام."

گفتنی است ماسکرانو تا سال 2014 با بارسا قرارداد دارد.

 

javahermarket

[ سه شنبه 8 شهريور 1390برچسب:, ] [ 1:21 ] [ سینا ]

پس از کسب عنوان بهترين بازيکن اروپا، افتخاري ديگر به افتخارات مسي اضافه شد.


به نقل از خبرآنلاین، برای کسی که این خبر را نشنیده باشد، حدس زدن نام کاپیتان جدید تیم ملی آرژانتین سخت نیست. تنها 48 ساعت پس از دریافت عنوان بهترین بازیکن اروپا لیونل مسی به موفقیت چشمگیر دیگری دست پیدا کرد.
ستاره آرژانتینی تیم بارسا از سوی مربی جدید تیم ملی - آلکساندرو سابلا - به عنوان کاپیتان جدید تیم انتخاب شد تا به این ترتیب جایگزین خاویر ماسچرانو شده باشد که در دو سال اخیراین مسئولیت را برعهده داشت. مسی پیش از این تنها یک بار در بازی با یونان در جام جهانی 2010 در نبود ماسکرانو کاپیتان تیم معرفی شده بود.

javahermarket

[ دو شنبه 7 شهريور 1390برچسب:, ] [ 2:38 ] [ سینا ]

کارلس پويول، کايپتان بارسا، بعد از سه ماه، بار ديگر به تمرينات تيمش بازگشت.


    این مدافع 33 ساله در ماه ژوئن تحت عمل جراحی قرار گرفت و از آن زمان دوران نقاهت را سپری می کرد.

پویول از اواسط جولای تمرینات انفرادی اش را آغاز کرد و سایت اختصاصی باشگاه بارسا امروز اعلام کرد که او به تمرینات تیمی بازگشته است.

کاپیتان آبی و اناری ها از روز گذشته در تمرینات تیمی حضور پیدا کرد و بدون هیچ مشکلی با هم بازی هایش تمرین کرد.

البته کاتالان ها هنوز چند بازیکن مصدوم دیگر دارند. مکسول، آدریانو و جرارد پیکه هنوز قادر به همراهی تیم شان نیستند.

بارسا رقابت های فصل جدید را فردا شب با دیدار مقابل ویارئال آغاز خواهد کرد.

javahermarket

[ یک شنبه 6 شهريور 1390برچسب:, ] [ 22:55 ] [ سینا ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

سلام خدمت تمام دوستداران فوتبال 90. به جرات می توانیم بگوییم که به روز ترین وبلاگ فوتبالی را برای شما ایجاد کردیم. تمامی خبرهای روز فوتبال ایران و جهان را در فوتبال 90 ببینید. تمامی رخداد های ورزشی.تمامی نقل و انتقالات،حوادث و ... فوتبال 90 منتظر حضور گرم شما دوستان عزیز می باشد. با نظر دادن ما را در هرچه پر بارتر شدن این وبلاگ یاری نمایید. با تشکر:مدیریت فوتبال 90
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 2662
بازدید کل : 52778
تعداد مطالب : 505
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 2



« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by ParsTools

javahermarket

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

.

free counters
Free counters
?

قالب وبلاگ

قالب وبلاگ

download

چت

قالب بلاگ اسکاي

قالب وبلاگ

اخلاق اسلامي

قالب وبلاگ

فروشگاه اينترنتي ايران آرنا